sâmbătă, 31 martie 2012

TREABA DE FEMEIE

     Buna dimineatza! Cam tarziu ,ce-i adevarat ,dar ce sa faci, dupa o noapte lunga in care am vizionat cam 350 min de film imi mai trebuia si un pic de somn. Dar iata-ma, dupa o cafea
(facuta de nevasta-mea ,bine-nteles),o tigare si o repriza buna de intins oasele, din nou in fata calculatorului.V-ati imaginat ca o sa scapati de mine?Daca da ,uite ca nu ati reusit.Sunt din nou aici pentru a va irita ochii cu prostii.Asa ca am sa incep cu o prostie care pe mine unul m-a distrat foarte tare si cica se numeste banc.   
     Se face ca se intalnisera la un exercitiu militar cam vreo trei armate,cele mai curajoase din lume .Si care ar putea fi acestea daca nu Rusia, S.U.A si Romania?Dupa multe exercitii militare veni timpul  ca fiecare dintre armate sa dovedeasca ce soldati curajosi are.Dis de dimineatza toti generalii impreuna cu armatele lor s-au intalnit pe puntea vasului.Primul a fost generalul american care il chema pe Michael si ii dadu ordinul:
  "Michael, sari in apa si scoate-mi un crocodil!" si uite cum ,dupa indelungate lupte, bravul soldat american ,ramas fara o mana scoate crocodilul.Aplauze ,urlete de bucurie si multe felicitari au urmat.Generalul rus vazand asa, il cheama pe Ivan:
   "Ivan ,sari in apa si scoate-mi doi crocodili!".Abia mai sufland, Ivan scoate cei doi crocodili la suprafata spre uimirea tuturor.Vazand asa generalul roman se adresa celorlalti doi generali:
   "MA SCUZATI, DAR LA NOI IN ROMANIA ASTA ESTE TREABA DE FEMEI !!!"
    Inmarmuriti, ceilalti doi intreaba 'Cum asa?"Iar romanul spuse:
  "Ion, la mine!Sari in apa si scoate-mi trei crocodili",La care Ion foarte relaxat raspunse:
   "SA SARA MA-TA!!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu