duminică, 7 iunie 2015

In drum spre o noua meserie

Intr-o zi va voi povesti despre mobila din lemn pe care am facut-o si despre cea pe care planuiesc sa o fac. Deocamdata am intrat pe blog numai pentru a posta pozele facute in timp ce plcam spre o noua meserie, pe care o voi practica uneori in timpul liber. M-am temut mereu sa incerc, iar acum, ca mi-am luat inima in dinti si am facut-o, nu ma mai pot opri. Imi place sa invat si sa incerc lucruri noi, imi place sa vad cum lemnul prinde viata in mainile mele si capata forma pe care eu mi-o imaginez. A fost greu la inceput, pana cand mi-am dat seama ca nu se poate intampla nimic rau cand ai schitele pregatite, cand in minte deja a prins contur piesa de mobilier, cand ai scule potrivite si multa, multa ambitie. Iata-ma pe mine (cu sacul de gunoi in mana) si pe tovarasul meu in drum spre o noua meserie...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu