miercuri, 19 octombrie 2016

Scaune inalte de bar

Ma tot bate gandul sa fac o schimbare si in bucatarie, daca tot am inceput renovarea sufrageriei. Primul si cel mai usor pas ar fi sa imi cumpar niste scaune inalte, un soi de scaune de bar care sa dea incaperii un aspect modern si usor nonconformist, in armonie cu felul nostru de a fi. Habar nu am daca un asemenea scaun de bar e potrivit pentru o bucatarie obisnuita, unde omul intra pentru a gati, a manca si a spala vasele, dar mi-ar placea sa incerc, asta daca nu apar comentarii in care cititorii sa ma traga de maneca si sa imi spuna ca ar fi o greseala. Mi-e teama doar ca, asezati pe scaune de bar, am avea nevoie si de o masa mai inalta pentru a putea manca linistiti, insa baiatul meu spune ca nu e un impediment major. Inclin sa il cred, mai ales dupa ce mi-a dovedit zilele trecute ca de multe ori dreptatea e de partea lui. Povestea nu are legatura cu scaune de bar, ci e despre culoarea de lavabil pentru sufragerie. Ne-a spus ca el ar dori pereti vopsiti negru si rosu, iar noi l-am privit ca pe un nebun. Dupa ce ne-am scuturat de cateva sute de lei pentru a cumpara lavabil crem si portocaliu, mi-a iesit in cale poza unui living cu pereti negri. O splendoare, va jur!


Iata un motiv serios sa il ascult cand imi spune ca s-ar vedea tare draguta bucataria daca am avea macar un scaun de bar amplasat strategic, la vedere. Chiar daca nu l-am folosi, am putea sa il tinem pentru cate un musafir ratacit, pentru pisicutele carora le place sa doarma la inaltime, acolo unde se simt in siguranta, pentru orice ne-ar trece prin cap, la urma urmei, nu? Pe site-ul Scauneonline.ro am vazut atat de multe modele de scaune de bar interesante, incat acesta mi se pare cel mai greu lucru: pe care dintre ele sa il aleg pentru bucataria mea? Care s-ar potrivi cel mai bine? Daca il aleg pe unul, nu imi va parea mai tarziu rau ca am renuntat la altul? Desigur, as putea cumpara mai multe, insa nu mi se pare chiar ok sa aleg mai multe modele pentru o singura incapere. Voi ce ma sfatuiti sa fac?

Daca doriti scaune de bar (fie pentru casa, pentru bar, pentru terasa, pentru orice alt loc) intrati pe site-ul Scauneonline.ro. Oferta este bogata si diversificata, preturile sunt foarte bune, modelele au un design modern, au culori placute ochiului si, ceea ce mi se pare foarte important, ofera corpului o pozitionare buna, astfel incat omul sa stea comod, sa nu oboseasca si sa nu amorteasca. Persoanele interesate pot chiar sa apeleze la consultantii din spatele site-ului Scauneonline.ro, daca au dubii sau nelamuriri in privinta alegerii unui scaun de bar. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu