miercuri, 24 august 2016

Ceai alb si ceai Rooibos

Nu as putea spune foarte, foarte sigur, nici nu am studiat statistici (oare se fac pentru asa ceva?), dar cred cu tarie ca numarul oamenilor care beau ceai este mult mai mare decat al celor care beau cafea, sucuri, lapte si poate chiar alcool. Sa nu uitam ca exista atat de multe sortimente de ceai pe lume, ca oferim copiilor permanent ceai, la fel cum oferim si batranilor, si bolnavilor. Sa nu ii uitam mai ales pe cei care aleg sa bea ceai din pura placere de a savura o bautura aromata, gustoasa, delicioasa. Ei sunt cunoscatorii, suntcei care pot deosebi Ceaiul Alb de orice alt ceai doar gustand sau mirosind, ei sunt cei care nu confunda niciodata Ceaiul Rooibos cu alt sortiment de ceai, ei sunt cei care stiu despre ceaiul alb, ceaiul rooibos si despre orice alt ceai absolut orice. Sunt pasionatii care isi ofera momente special pentru a savura cum se cuvine minunatul ceai alb, sunt cei care isi trateaza musafirii cu ceai rooibos, sunt cei care nu concep viata fara aceasta minunata licoare. 


Am ales sa scriu astazi despre ceai alb si despre ceai rooibos pentru ca in weekend am fost in casa unor oameni care fac din bautului ceaiului o adevarata arta si care m-au invatat sa apreciez gustul si aroma unui ceai cu adevarat bun. Mi-am dat seama imediat ca, asa cum eu am facut o pasiune pentru cafea si as putea vorbi ore in sir despre diverse sortimente, arome si gusturi, asa sunt si cei care, in loc de cafea, prefera ceaiul. Am observat ca au un adevarat ritual cand vine vorba despre prepararea ceaiului (sa indrazneasca cineva sa spuna ca japonezii nu au si ei partea lor de contributie la schimbarea in bine a lumii) si tare se suprara daca sunt intrerupti sau daca sunt luati in ras. pe buna dreptate, as spune, tinand cont de faptul ca prietenii mei se amuza intotdeauna cand ma vad cat scutur lingurita cu zahar pana ma decid cat sa pun in ceasca de cafea. Ce faci, numeri firicelele de zahar? imi spun ei, distrandu-se grozav pe seama mea. Cam asa e si cu bautorii de ceai, va spun sigur. 

"Cu siguranta stii ca ceaiul alb este unul cu totul special. Si noi stim asta asa ca iti oferim o gama variata de ceaiuri albe pentru ca tu sa le alegi pe cele mai potrivite pentru tine. Gasesti aici si ceai alb in combinatie cu ceai verde sau cu ceai de fructe, asa ca acum ai toate motivele sa te bucuri de beneficiile pe care ceaiul alb ti le aduce prin componenta sa de substante."
"Ceaiurile Rooibos, sau ceaiurile rosii, cum li se mai spune datorita culorii, sunt obtinute din frunzele unei plante cultivate in Africa de Sud. Infuzia de ceai Rooibos este delicioasa si se poate consuma atat rece cat si fierbinte, pentru ca iubitorii de ceai sa se bucure de el tot timpul anului. Ceaiul Rooibos se poate consuma in orice moment al zilei datorita faptului ca nu contine teina, spre deosebire de ceaiurile verzi, ceaiuri negre sau Oolong. In plus, ceaiurile Rooibos au efect antioxidant. Noi iti oferim o gama foarte variata de ceai Rooibos pentru ca tu sa te bucuri de toate beneficiile sale." - citate preluate de pe cel mai bun site care comercializeaza ceaiuri: Artaceaiului.ro




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu