miercuri, 24 august 2016

Jucarii din lemn

Jucarii din lemn pentru copii. Mult timp am crezut ca au disparut de pe piata, inlocuite fiind de jucariile din plastic, insa in urma cu vreo 2-3 ani am descoperit ca ma inselam, ca ele continua sa existe si sa se vanda ca painea calda. Le povesteam nepotilor mei ca am avut candva o jucarie din lemn, un ursulet pe care tata ma invatase sa il vopsesc in diverse culori si cu care m-am jucat vreme de vreo cinci ani. M-au pus sa le explic cum arata,cum ma jucam, in ce culori il vopseam. Am cautat pe internet imagini cu un urs, dar nu am reusit sa gasesc unul care sa ii semene printre multele jucarii lemn care mi-au iesit in cale. Dar asa am aflat ca prin magazine inca mai exista jucarii din lemn si tare m-am bucurat ca le puteam oferi o mica placere nepotilor mei. Magazin de jucarii pentru copii - Educlass - e tot ce va recomand si voua. Veti gasi acolo o multitudine de jucarii si jocuri educative de tot felul si le veti putea oferi copiilor / nepotilor jucarii lemn, dar si alte feluri de jucarii, la propria voastra alegere.
 Eu am ales pentru nepotii mei, la prima comanda, o jucarie din lemn care se numeste Mozaic. Este de fapt o "... tavita cu modele perfecta pentru manutele curioase. Copiii vor fi incantati sa isi petreaca timpul aranjand in tavita gama de forme multicolore, din lemn. Astfel vor obtine o varietate de modele, dar pot folosi si fiecare piesa in parte pentru a afla mai multe caracteristici. O jucarie ideala pentru dezvoltarea coordonarii ochi-mana, cu un design deosebit, material de buna calitate, care va stimula imaginatia copiilor si va ajuta la dezvoltarea abilitatilor motorii fine. Setul contine 24 piese.

Varsta recomandata: 3 - 7 ani." Chiar asa s-a intamplat. Atat baiatul, cat si fetita au fost incantati de mozaic si de atunci ma intreaba mereu cand mai intru in acel magazin jucarii copii sa le mai cumpar cate ceva. Si eu comand destul de des cate o noua jucarie, caci ar fi pacat sa nu profitam de perioada copilariei pentru a le oferi tot ceea ce ne sta in puteri si consideram ca este cu adevarat educativ. 


Daca vreti si voi sa comandati o jucarie lemn (sau mai multe, desigur), nu uitati de magazin jucarii copii - EduClass.ro. Este locul de unde copiii si parintii pleaca fericiti. 


'Inca de la prima comanda primesti 2% puncte bonus pe care le poti folosi pentru a primi reducere la urmatoarele comenzi.
Incepand cu comanda numarul 3, punctele bonus se transforma in discount permanent pe site la orice comada."

"Voucherul Cadou este un certificat de valoare emis de EduClass si se poate rascumpara numai la EduClass. Voucherele sunt de 2 tipuri: Nominale si Nenominale.
Voucherul Nominal poate fi folosit doar de catre persoana pe numele careia a fost emis.
Voucherul Nenominal poate fi folosit de catre orice persoana care il detine."




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu