vineri, 26 iunie 2015

Tort simplu si ieftin

Nu mi-as fi imaginat vreodata ca voi ajunge sa postez pe blog retete de prajituri si cu atat mai mult o reteta de tort simplu si iwftin, cu poze cu tot. Va rog sa tineti cont de faptul ca acest tort este facut de un barbat absolut nepriceput in ale bucatariei. Am cumparat un blat de tort din comert. Daca va e pofta de tort in cursul anului, oricand in zilele cand nu e nici o mare sabratoare, aveti ocazia de a cumpara blatul la preturi foarte mici (gen 4-5 lei). Un litru de lapte din frigider si doua plicuri de crema de la doctorul minune, pe care le-am pregatit urmand reteta scrisa pe plic. Am insiropat blatul cu un amestec de apa, zahar si esenta de rom, am pus crema si gata tortul. Stiu, nu e cel mai aspectuos tort din lume, dar va garantez ca e dulce, aromat si extrem de gustos. In plus, e ieftin si foarte simplu de facut.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu