marți, 22 septembrie 2015

Decoratiuni interioare

Am fost intotdeauna convins ca e doar treaba de femeie cand vine vorba despre decoratiuni interioare, ca doar ea ar trebui sa decida ce trebuie cumparat si cum trebuie aranjat prin casa pentru ca totul sa dea senzatia de intimitate, de eleganta, de rafinament. Mi-am dat seama ca nu este chiar asa in momentul in care am vazut cum mama mea a umplut intregul apartament cu bibelouri. Nu imi placea aspectul de muzeu invechit pe care il capatase casa, asa ca am decis sa fiu atent la ceea ce va dori sotia mea sa cumpere, sa luam impreuna deciziile, pentru ca amandoi locuim in casa si amandoi trebuie sa ne simtim "acasa", sa nu las totul la voia intamplarii, cum procedase tatal meu. Dupa ce sotia mea a descoperit site-ul homeX si a comandat lenjerii de pat 3D de la homeX, mi-am dat seama ca pe pamantul acesta exista si locuri de unde poti cumpara lucruri de calitate, nu doar ceea ce vazusem pe la vecinii care prefera sa isi umple casa de obiecte ieftine si urate.


Desigur, mai avem si zile cand decidem impreuna ca am putea realiza in casa un anumit obiect decorativ, insa in cea mai mare parte a timpului studiem impreuna ofertele de pe internet si tot impreuna decidem care dintre ele s-ar potrivi mai bine in casa noastra. Sincer sa fiu, preferam sa ne comandam decoratiuni interioare de la www.homex.ro, caci au peste 7000 de produse, toate de calitate superioara, au o oferta extrem de diversificata, ofera transport gratuit si chiar isi respecta clientul. Indiferent ca este vorba despre baie, bucatarie, living, hol, balcon, terasa, gradina, homex pune la dispozitia clientilor sai o gama atat de larga de produse, incat nu vad ce sens ar avea sa mai cumparam si din alta parte, cand totul se gaseste aici bine ordonat, cu descrieri detaliate, astfel incat fiecare client sa stie exact ce cumpara si sa poata alege in cunostinta. 

Poate ca va intrebati din ce motiv am scris acest articol despre amenajarea casei. Ei bine, as vrea sa va intreb si pe voi ce ati face daca ati fi in locul meu. Sotia mea adora cestile. Daca ar fi dupa ea, si-ar cumpara zilnic un set. Acum a pus ochii pe o ceasca foarte frumoasa, de culoare rosie, avand niste buline albe despre care ea spune ca dau tot farmecul. Problema este ca mi se pare urat din partea noastra sa deranjam o masina pentru a ne aduce acasa o ceasca, asa ca i-am propus sa cumparam si un pistol pentru stropit gradina pe care vreau sa il fac cadou tatatui meu. Dar care dintre ele, ca pe homeX exista o multitudine de pistoale de stropit gradina? Voi ce spuneti?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu