miercuri, 4 februarie 2015

Taranul tot taran ramane!

Taranul tot taran ramane! Asta a fost reactia mea cu ceva timp in urma si va voi povesti imediat din ce motiv mi-am adresat aceasta "urare de bine". De sarbatori m-am intalnit cu niste prieteni veniti in vizita in tara (ei locuiesc acum intr-o tara occidentala, bine dezvoltata). Printre altele, mi-au adus cadou o chestie, ca habar nu am nici in acest moment daca poarta vreun nume si care ar putea fi acela. M-am uitat la chestie, am multumit, am pus-o pe un dulap si acolo a incremenit. Ca asa sunt eu uneori, cam taran din fire, desi m-am nascut si am crescut in oras. :)))


Intr-o zi, discutand cu prietenul meu, ii spun sincer ca habar nu am ce este si la ce foloseste chestia pe care mi-a facut-o cadou. El se uita lam ine ca la nebuni si incepe sa rada in hohote. Care, aia cu imagini, pe care e scris mare si clar Mallorca? Da, aia, ii raspund grabit. Frate, pe chestiile alea cu imagini iti pui paharul de bere, sa nu patezi si sa nu uzi biroul. Ma uit iar la chestie si aprob. Da, asta trebuie sa fie. :) Mai vad pe acolo un soi de furculite. El imi urmareste privirea si imi spune ca berea merge bine cu masline, deci clar aveam nevoie si de instrumente cu care sa prind in castron maslinele. 

Ma uit la el, ma uit iar la chestie si recunosc: da, frate, taranul tot taran ramane! :)))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu