miercuri, 30 martie 2016

Rinoplastie - operatie estetica la nas

La inceput s-a suparat pe mine cand i-am spus ca are nasul cam mare. Nu o faceam cu rautate si ea stia treaba asta, dar tot a deranjat-o. Pana la urma, e un adevar de care se izbeste zi de zi, cand se priveste in oglinda. La vreun an dupa ce ne-am cunoscut, cand i-am spus iar, din intamplare, ca are nasul mare, mi-a spus ca isi va face o rinoplastie. Habar nu aveam ce este rinoplastia, asa ca m-am facut mic si am intrebat, cu o jumatate de gura, ce inseamna acel cuvant. A zambit cum numai ea stie sa zambeasca si mi-a spus ca nu am nici cea mai vaga idee despre chirurgia estetica. "Rinoplastia sau operaţia de remodelare a nasului îmbunătăţeşte aspectul şi proporţiile acestuia precum şi armonia trăsăturilor faciale şi încrederea în sine. Chirurgia nasului poate corecta de asemenea problemele de respiraţie cauzate de defecte structurale ale nasului. Deşi forma nasului este de obicei rezultatul eredităţii, aspectul acestuia poate fi schimbat de traumatismele sau operaţiile anterioare.", a continuat ea, de parca toata viata facuse operatii estetice pentru modificarea formei nasului. A incheiat spunand: poti afla mai multe despre rinoplastie si chiar un pret aici.


Pentru o clipa m-am intrebat daca nu cumva, din cauza glumelor mele proaste, s-a interesat pe internet cat costa o operatie estetica la nas. Apoi mi-am amintit ca am langa mine o femeie puternica, o femeie care se simte bine in corpul ei si care nu are complexe de acest gen. Poate ca discutase cu colegele de serviciu despre o operatie estetica la nas si asa aflase ca se numeste rinoplatie. Astazi, dupa zece ani de cand suntem impreuna, i-am amintit iar ca are nasul mare. Stiti ce mi-a replicat? "Iubitule, esti cumva invidios pe nasul meu?". Ce i-as mai fi putut raspunde pentru a ramane in avantaj? Am sarutat-o si i-am spus (a cata oara?) ca o iubesc asa cum este, cu bune si rele. :)


"Operaţia de rinoplastie poate modifica:

• Dimensiunea nasului, în corelație cu celelalte structuri ale feței
• Lăţimea nasului la nivelul rădăcinii 
• Profilul nasului cu bombări sau denivelări ale crestei nazale
• Vârful nasului dacă este prea mare sau bulbos, căzut sau în sus 
• Nările mari, late sau răsucite 
• Asimetria şi deviaţia nazală

Chirurgia estetică a nasului este o intervenţie individualizată şi ar trebui să o faceţi pentru dumneavoastră, nu pentru a îndeplini dorinţele altcuiva sau pentru a vă potrivi unei imagini ideale. O operaţie de rinoplastie este o opţiune bună pentru dumneavoastră dacă:

• Procesul de creştere facială este complet şi aveţi peste 13 ani
• Sunteți sănătos/sănătoasă
• Nu fumaţi
• Aveţi obiective specifice, dar realiste, pentru îmbunătăţirea aspectului dumneavoastră."


"• Zetta înseamnă o echipă medicală excepţională, cu peste 100 de ani de experienţă, adunaţi în mii de ore de operaţii sofisticate, autori a numeroase lucrări de specialitate şi studii, contributori la congrese profesionale internaţionale, la curent cu cele mai noi practici, generatori ai unor noi soluţii medicale.• Tehnologia de ultimă generaţie a clinicii este selectată special pentru a asigura lezarea minimă a ţesuturilor şi o recuperare mai rapidă a pacienţilor. Tot pentru cea mai bună experienţă posibilă, am ales soluţiile dedicate anesteziei, spaţiilor de recuperare, întregului mediu Zetta. Designul modern, minimalist, maximizează calitatea experienţei."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu