miercuri, 24 august 2016

Carti de colorat antistres pentru adulti

Ne-am plans atat de multi ani ca oamenii nu mai cumpara si nu mai citesc nici un fel de carti, iar acum, ca a aparut "moda" discutiilor despre carti de colorat antistres pentru adulti, vad ca iar s-a impartit lumea in doua tabere: a celor pasionati de carti de colorat pentru adulti si a celor care, desi nu le-au incercat, zambesc stramb, din coltul gurii,cand aud de ele. Asta nu am putut intelege niciodata la oameni. De ce trebuie mereu sa facem pe desteptii, de ce credem ca pasiunile noastre sunt mai cu mot decat pasiunile altora? Chiar nu putem accepta faptul ca unii se relaxeaza citind carti de filozofie, iar altii colorand? Nu inteleg de unde atata inversunare, de unde atata superioritate in mintile oamenilor. Eu nu am incercat (inca) relaxarea prin intermediul acestor carti de colorat pentru adulti. Imi place tare mult sa citesc si petrec destul de mult timp prin librariile online, in cautarea noutatilor, dar si a promotiilor care sa ma ajute sa imi achizitionez volumele preferate la preturi bune.

Asta nu inseamna ca doar asa ma relaxez. De exemplu, astazi nu am citit nimic, dar m-am jucat cu nepotii mei si am incercat sa recompun un puzzle primit cadou zilele trecute. Este un puzzle absolut deosebit, personalizat cu poza cainelui meu. Asta inseamna cumvaca am dat in mintea copiilor? Nicidecum! Pur si simplu imi place viata, imi place sa ma distrez, imi place sa ma joc si nu ma tem sa recunosc toate astea. Mi se pare de-a dreptul fascinant ca oamenii inca mai au suflet de copil, ca isi ofera minute pentru a se relaxa intr-un mod placut. In plus, cred ca in familiile unde parintii coloreaza, si copiii le vor urma exemplul. De fapt, nu cred, ci sunt absolut convinsa ca asa se intampla. La fel este si cu cititul. Daca parintii citesc, mai mult ca sigur si copiii vor citi. Daca nu,... 

Pentru cei interesati de lectura,pentru cei care vor sa comande online carti si pentru cei care sunt in cautarea unor carti de colorat pentru adulti, spun doar atat: Books-Express.ro, locul de unde am si preluat citatul de mai jos, o librarie online pe care vreau sa o recomand astazi.

"Ideea de librar personal este inspirată de aceste principii și s-a conturat frumos în jurul unor nevoi de servicii complete care să fie alături de client înainte, pe toată durata comenzii dar și după aceea. Oferim oplatformă personalizată cu rafturi în funcție de categoriile preferate, noutăți zilnice, newslettere cu promoții, recomandări și cataloage pline de inspirație iar proiectul #UnCapitolPeZi îți aduce direct în inbox lectură gratuită din cărți online de business și lifestyle."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu