miercuri, 4 februarie 2015

Ce se scrie pe un blog

Desi nu scriu prea des pe acest blog, intalnesc la tot pasul intrebari de genul: ce se scrie pe un blog, ce sa mai scriu pe blog, idei pentru blog etc. Imi vine sa le strig tuturor verde in fata: de ce v-ati mai facut bloguri daca nu aveati nimic de spus, nimic de povestit, nimic de explicat? Eu nu reusesc sa imi fac timp pentru a scrie pe blog, ca idei am cu duiumul si daca nu am le fabric pe loc, ca doar nu am trait degeaba pe acest pamant. Oirce intamplare banala, orice aventura, orice discutie poate deveni lejer articol pe blog, daca vrei cu adevarat. In cuvinte poti pune rapid tot ce iti trece prin cap si o poti face in asa fel incat oamenilor sa le placa ceea ce ai scris si sa te mai caute si maine pentru ceva nou. Credeti ca e greu? Eu spun ca nu-i deloc greu sa scrii pe blog si nici sa gasesti idei pentru a stii ce sa mai scrii pe blog. trebuie doar sa iti placa, sa iti doresti sa faci asta.


Ca sa intelegi mai bine ce vreau sa spun, ganditi-va ca tocmai ati citit un articol pe blog, un articol provocat chiar de o banala si des intalnita intrebare. Credeti ca a fost greu sa il scriu? Mi-au trebuit in jur de 3-4 minute sa fac asta... :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu