miercuri, 4 februarie 2015

Aventura cu un viteaz, un destept si un modest

Din cand in cand ma apuca iar pofta de a scrie pe blog. In astfel de momente imi promit ca ma voi tine de el, ca voi posta cate ceva macar o data pe saptamana, indiferent ce alte treburi m-ar tenta in afara internetului. Uneori, cam o data pe an, chiar reusesc sa imi tin promisiunea vreme de cateva zile, dupa care iar uit, iar imi gasesc alte preocupari si las deoparte blogul. Astazi este una dintre zilele in care am de gand sa scriu, sa reactivez acest blog despre care eu credeam ca e aproape mort, iar google considera ca e destul de bun, din moment ce imi trimite in continuare vizitatori si imi acorda ceva puncte la autoritatea paginii. 


Pai sa il ascultam pe nenea google, ca el le stie petoate cel mai bine, nu? Iata o prima postare pe anul 2015, o postare ce nu spune de fapt nimic, dar imi da mie curajul de a continua, de a mazgali hartia cu litere, de a ma gandi sa mai povestesc cate ceva din aventurile vietii mele, aventuri care mie mi se par fascinante, desi poate altora li se vor parea banale si vor considera ca nu sunt chiar aventuri. O adevarata aventura a fost sa imi amintesc cu ce e-mail si cu ce parola ma pot loga pe acest blog, dar sunt un viteaz, un destept si un modest, asa ca am reusit pana la urma. Bun regasit, lume!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu