joi, 12 noiembrie 2020

Google a schimbat regulile jocului

Google a schimbat regulile jocului

M-am trezit cu fata la cearsaf si mi-am dat seama ca nu am mai trecut pe aici de vreo doi ani. Nu va abandonati blogurile. Google a schimbat regulile jocului. Daca lasi blogul pentru mult timp neactualizat, il sterge. Fara sa te anunte, fara sa iti dea vreo explicatie. Pur si simplu te trezesti intr-o zi ca vrei sa scrii ceva si nu mai ai unde. Nu mai ai blog. 

A patit o persoana apropiata mie. Avea un blog curat, decent, dar neactualizat de 2-3 ani. Nu mai are. Google a sters munca de cativa ani a unui om. Asa, dintr-o lovitura, cam cum omoram noi un tantar care ne enerveaza si nu ne lasa sa dormim. 

Asadar, nu dormiti in front, ca va trece glontul pe la cap si nu stiti niciodata cum va loveste. Habar nu am cand a schimbat google regulile jocului. Nici nu inteleg de ce. Probabil blogurile pe care nu se mai scrie ii ocupa resurse. Dar informatiile de pe ele ar fi putut fi utile altora. 

Mi se pare o porcarie treaba asta. Stiu o multime de bloguri bune pe care oamenii nu mai scriu de mult. Dar au continut bun, articole care merita sa fie citite. Se vor pierde doar pentru ca oamenii si-au gasit alte preocupari, nu mai au timp sau pur si simplu nu mai sunt. Urat, google, urat! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu