joi, 23 aprilie 2015

Unii invata din carti, altii invata din viata

Ma incearca uneori ganduri stranii si atunci revin pe blog pentru a ma descarca, pentru a incerca sa imi lamuresc in primul rand mie aspectele care ma framanta. Astazi vreau sa vorbesc despre carti. Sotia mea adora sa citeasca. Nu poate sta departe de carti nici macar o zi. Daca este singura acasa, pana si la bucatarie isi ia o carte, sa citeasca in timp ce mananca. Se spune ca se atrag contrastele, iar noi doi suntem dovada vie ca vorba aceasta este adevarata. Mie nu imi place sa citesc. Nu am aceasta obisnuinta. Ba ma ia somnul, ba imi distrage ceva atentia si uit ce am citit... Prefer sa traiesc in viata reala, sa invat din intamplari reale, sa ma raportez la ceea ce vad si simt. Ii admir pe cei carora le place sa citeasca, ii respect, insa nu ii pot imita. Pentru mine, a citi nu va fi niciodata o relaxare, o evadare din lumea reala, ci doar o corvoada. 


Unii invata din carti, altii invata din viata reala.

Ce reprezinta pentru voi cartile? Va place sa cititi? Invatati ceva din ceea ce cititi sau preferati sa invatati din viata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu