luni, 17 august 2015

Solutii de scanare

Ma vor scana din cap si pana in picioare, cu o curiozitate pe care nici macar nu vor incerca sa o ascunda sub masca politetii. Vor cauta diverse solutii de scanare pentru a face comparatii intre mine si altele, pentru a face tot felul de clasamente enervante. Imi vor studia coafura, despicand firul in patru. Imi vor scana rochia, cautand in fiecare cusatura defecte de fabricatie. La fel vor proceda babutele cu fiecare dintre femeile invitate la nunta. Vor incerca sa adune toate datele intr-o singura baza, convinse fiind ca asta le este menirea. Ne vor clasifica in functie de felul in care dansam, in functie de felul in care suntem imbracate, in functie de felul in care ne-am machiat. Vor susoti intre ele privind pe sub ochelari, ca niste adevarate matriciene din vremuri de demult. Topurile lor vor dainui in timp pana la urmatoarea nunta, cand vor scana iarasi oameni, aranjamente, mancare si plicuri cu bani, pentru a vedea care s-a achitat onorabil de sarcini si care nu, care s-a zgarcit si care nu, care e harnica, desteapta, frumoasa, devreme acasa si care nu. Urasc sa merg la unti din cauza celor ce au obiceiul de a scana invitatii si de a-i clasifica dupa criterii invechite, a incheiat sotia mea micul discurs rostit pe un ton revoltat. Stai linistita, i-am raspuns, Matricia ofera solutii de scanare moderne, ca babutele prezente la nunti sa nu-si oboseasca mintea cu clasificari. 

M-a privit o clipa dezorientata, apoi a inteles ca glumesc. Eu tocmai citeam pe internet despre solutii de scanare atunci cand mi-a vorbit despre lucrurile care nu ii plac la nunti. I-am spus, mai in gluma, mai in serios, ca le-am putea propune sa foloseasca acele solutii pentru a accelera intregul proces de scanare, pentru a economisi timp (si bani), pentru a reduce riscul de erori (manuale) si pentru a-si oferi lor si celor din grupul lor sarcini mult mai importante, adica exact ceea ce primesc cei care aleg sa utilizeze solutia OnBase de la Matricia. Sotia mea a zambit amuzata, caci isi imagina deja cum s-ar inghesui babutele sa isi dea cu parerea despre cum se poate folosi tehnologia moderna in favoarea celor ce adora sa barfeasca, in loc sa se bucure de un eveniment cum este nunta. Voi va puteti imagina ce mutre ar face daca in toiul nuntii, cand ar fi preocupate sa scaneze fiecare invitat in parte, m-as duce la ele si le-as propune o solutie moderna? "Valoarea OnBase merge dincolo de solutiile de scanare, aceasta are capacitatea de a face captura de date, intr-un singur sistem, din orice locatie, din orice tip de fisiere, fie ca este vorba de documente pe suport de hartie, fie de formulare electronice. Dupa ce OnBase extrage datele din documentele de business, clasifica informatiile in functie de tipul lor, cu interactiune umana scazuta sau chiar deloc, face coversia digitala si asigura informatiile pana cand accesul la acestea este permis personalului si factorilor de decizie."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu