sâmbătă, 29 august 2015

Pavaje pentru curte

Din cand in cand imi place sa discut cu sotia mea despre cum ne vom trai viata atunci cand vom renunta la apartament si ne vom muta la casa, despre cum ne vom amenaja curtea si cum ne vom imparti responsabilitatile legate de tot ceea ce inseamna traiul pe pamant, nu in cutiile de chibrituri numite apartamente. Discutiile ne acapareaza total intotdeauna si uneori chiar ajungem sa ne contrazicem serios pe diverse teme, asa cum s-a intamplat cand eu am spus ca mi-ar placea ca in viitoarea noastra curte sa avem gazon si doar doua mici alei betonate pe care sa circule masina. Ea m-a privit ca pe nebuni si mi-a spus ca ideal ar fi sa folosim pavaje pentru curte, sa avem si destul beton care sa ne protejeze de noroi pe timpul primaverii si al toamnei, dar si un strop de culoare si de verdeata pe timpul verilor caniculare. Era deja in tema, se documentase inainte si stia ca pavajele pentru curte sunt ieftine, ca dau un aspect elegant curtii, ca pe site-ul pavconsult.ro exista o multime de modele si de marimi, pentru toate nevoile, toate gusturile si toate buzunarele. Am analizat propunerea ei, m-am uitat pe internet la cateva modele de pavaje superb aranjate in curtile altora si am ajuns la concluzia ca are dreptate, ca o curte pavata frumos poate capata un aspect uimitor, incantator pentru ochiul uman. 


Unii dintre cei care ne cunosc probabil se mira auzind ca vindem pielea ursului din padure, ca ne ciondanim pe niste subiecte de viitor, insa eu vreau sa spun ca nimic nu iti da mai mult elan pentru a lucra la niste planuri decat astfel de discutii in contradictoriu, caci de aici se nasc noi idei si tot de aici ne vine ambitia de a reusi in ceea ce ne propunem sa facem in viata. Cei care ne cunosc bine stiu ca planul nostru este perfect realizabil si ca pavajele de curte la care ne gandim vor completa de minune spatiul pe care ne gandim sa il cumparam si sa il infrumusetam dupa propriile noastre gusturi si nevoi. Internetul ofera o multime de idei pentru cei care vor sa isi decoreze frumos curtea folosind pavaje si pavele, iar eu si sotia mea avem de gand sa profitam de ele pentru a aranja curtea in asa fel incat sa impacam si capra, si varza, sa avem si un strop de gazon, sa avem si pe unde circula in zilele cand ploaia va inmuia pamantul si il va transforma in noroi, sa avem si culoare, dar si alei cu flori. Am vazut ca multi isi pun in curti pavaje in culoarea cimentului, insa pe noi nu ne tenteaza asa ceva. Preferam sa alegem pavele colorate, cu forme cat mai deosebite si eventual sa le combinam in asa fel incat modelul curtii noastre sa fie unic si sa acapareze privirile trecatorilor. Voua va plac pavajele in curte? Aveti asa ceva? Planuiti sa va cumparati si sa montati pavaje in curte?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu