joi, 29 octombrie 2015

Rate pe apa

S-a intamplat sa ajung undeva prin Moldova, intr-un sat uitat de lume. Pe garla ce taia in doua satul am vazut o multime de carduri de rate si gaste. M-am intrebat cum de nu le fura nimeni si cum de stiu sa se intoarca seara acasa. Au ras satenii si mi-u spus ca stiu. Nu imi puteau explica. Nu se fura, caci toata lumea are si toata lumea se teme de pedeapsa divina. Asta inainte se sa afle ca niste conationali de-ai nostri au mancat lebedele care inotau pe un lac in strainatate. Acum sunt plecat din tara. Am avut iar ocazia ca vad carduri de pasari pe apa. Nimeni nu le fura. Dar nici nu va spun unde este facuta poza, ca nu cumva din intamplare sa ajunga pe aici persoanele nepotrivite. :)))
Doamnelor si domnilor, rate pe apa! :)))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu