joi, 8 octombrie 2015

Am plecat!

Am plecat! Incepand de astazi imi voi petrece cel putin un an prin strainatate, in incercarea de a-mi inbunatati viata, de a-mi urma visul si de a-l vedea implinit. Nu am de gand sa povestesc pe blog (deocamdata) despre planurile de viitor pe care le am. Doresc numai sa consemnez momentul in care m-am urcat in autocar pentru a strabate o jumatate de Europa pana la locul unde voi munci si voi trai. Am sustinut intotdeauna ca limba tarii spre care plec este imposibila pentru un om normal, nascut in Romania. Spre amuzamentul familiei mele, pentru a induce lumea in eroare si a-i face pe toti sa creada ca imi pot stalci limba in halul acela pentru a ma face inteles, repet nume de orase, de fotbalisti cunoscuti, de politicieni. Toata lumea rade in hohote. Sunt convinsi ca ma voi descurca oricum, indiferent daca pot sau nu sa vorbesc limba respectivei tari. Deocamdata sunt in tara, abia am trecut de Campina, dar ma indrept plin de sperante si de planuri catre oviata noua, pe care o doresc mult mai buna. 


Am plecat! Va salut si va doresc sa va vedeti visurile implinite!

PS: Asta nu inseamna ca nu voi mai scrie pe blog. Cu putin noroc probabil voi fi chiar mai activ de azi inainte. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu