luni, 16 mai 2016

Un fotoliu deosebit de la www.masatto.ro

Visez la un fotoliu deosebit, cum numai cele de pe www.masatto.ro mai sunt. Cu ele lucrurile sunt simple. Au un design grozav de frumos, sunt lucrate din materiale de cea mai buna calitate, pot fi testate in prealabil in showroom, clientii primesc consultanta gratuita atat inainte, cat si dupa finalizarea comenzii si primirea produsului, transportul este gratuit indiferent de locatie (in tara, desigur), se ofera garantie si service pentru fiecare fotoliu in parte. Ce au in plus fata de altele aceste fotolii de pe site-ul www.masatto.ro? Elibereaza de stres si ajuta la relaxare, lucru pe care fiecare dintre noi si-l doreste la un moment dat, imbunatatesc circulatia sanguina, elimina rigiditatea din muschi, ajuta la imbunatatirea flexibilitatii, diminueaza durerile de spate si de gat, asigura o postura mai corecta si mai buna. Per total, aceste fotolii aduc o stare de bine. Poate ca nu astazi, poate ca nu maine, dar intr-o zi imi voi lua un astfel de fotoliu si voi lenevi in el atunci cand voi simti nevoia sa iau o pauza de la calculator, sa imi dezmortesc oasele obosite sau pur si simplu sa citesc o carte, sa ma pierd intre paginile ei, in vreme ce fotoliul isi face treaba pentru care a fost proiectat.

De exemplu astazi e una dintre acele zile. Afara e mohorat, a plouat pana cand pamantul s-a imbibat serios. in casa e frig, iar eu sunt treaza de la ora cinci dimineata. Cu cateva mici pauze in care am mancat, am preparat cateva cafele, am trecut pe la baie si am scos cainele la plimbare, va spun sincer ca nu m-am miscat de la calculator pana la ora 17. Mi-am acordat apoi o pauza mai lunga, de aproape doua ore, dupa care m-am intors aici, sa imi insir cuvintele pe bloguri. Probabil ma veti crede daca va voi spune ca nu imi mai simt nici mainile, nici picioarele, nici spatele, nici gatul, nici umerii, nici vreun alt centimetru patrat din corp. Sunt un soi de robotel care continua sa gandeasca si sa tasteze de parca ar fi intrat zilele in sac. Va dati seama cat de bine mi-ar fi prins un fotoliu de la masatto.ro in aceasta seara? Eu imi dau seama si visez in continuare la un fotoliu deosebit, care sa ma ajute sa trec usor peste zile in care am multa treaba. 



"Fotoliile comercializate de Masatto de la Panasonic, Inada, Sanyo, iRest, Rokol, Human Touch au o durată medie de viață între 7-10 ani.

Fotoliile profesioanale cu masaj sunt doar de 5 ani pe piața din România și până acum intervențiile în service au fost infime.

Masatto ca și dealer de fotolii cu masaj în România asigură garanție premium, suport tehnic și piese de schimb pe o perioadă de până la 10 ani. Rețeaua națională de service Masatto este creată cu parteneri specializați pe reparații electronice și electrocasnice care asigură servicii de garanție și pentru marile magazine de pe piață.

În plus în marile orașe din România avem persoane dedicate pentru suport, întreținere, garanții, deplasare la domiciliu.

Servicii de garanție 5 ani
Puteți opta pentru garanție Standard de 2 ani sau cu extindere până la 5 ani. Serviciile de garanție acoperă orice problemă tehnică apărută la fotoliul dvs. Pe perioada de garanție Masatto vă acoperă complet costul pieselor și al reparației.

Pentru sesizari vă rugăm să ne contactați pe: garanție@masatto.ro sau pe contact@masatto.ro"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu