joi, 12 mai 2016

Fotoliu de masaj

Cati dintre oamenii care lucreaza la birou sau care petrec mult timp in fata calculatorului nu au visat, macar o data, sa aiba un fotoliu de masaj care sa le redea starea de bine, sa ii scape de dureri de umeri, gat, spate? Mie mi se intampla tot mai des sa ma gandesc in mod serios la clipa cand imi voi achizitiona un asemenea obiect, caci imi dau seama cat este de util. Probabil multi dintre voi stiu deja ca imi petrec o mare parte din timp la calculator, ca stau in jur de 10 - 12 ore cu ochii in monitor. Va puteti da usor seama ca atunci cand ma ridic nu imi mai simt picioarele, spatele, mainile. Am neglijat mult timp problemele de vedere pe care simteam ca le am din cauza ecranului in care ma holbez de dimineata pana seara si cu siguranta nu vreau sa astept pana cand se vor croniciza si problemele cu spatele. Astfel, am planuit ca in viitorul apropiat sa imi cumpar un fotoliu de masaj, sa faca el treaba cea mai grea, adica sa imi dezmorteasca oasele anchilozate de prea mult stat pe un scaun obisnuit. Au fost persoane care mi-au spus ca un asemenea fotoliu de masaj este scump, insa am replicat mereu cu o intrebare incuietoare: cat costa sanatatea noastra? Cati bani voi investi in medici si medicamente daca nu ma voi ingriji din timp sa raman in putere si sa nu am dureri?

Nu e chiar atat de greu pe cat pare la prima vedere sa iti cumperi un fotoliu cu masaj. Pe site-ul rokol.ro am gasit foarte multe modele, in culori deosebite, cu un design ultra modern si un aspect extrem de elegant. Poate ca in prima clipa preturile nu foarte ieftine ar putea descuraja eventualii doritori, insa daca luam in calcul avantajele pe care acest fotoliu cu masaj le aduce organismului uman epuizat de prea multele ore petrecute la birou, descoperim ca pretul se justifica si ca sanatatea este mult mai importanta decat altceva. Asadar, eu chiar am de gand sa strang niste bani si intr-un viitor foarte apropiat sa imi comand unul dintre minunatele fotolii cu masaj de pe site-ul rokol.ro. Cel mai probabil voi opta pentru un fotoliu cu o culoare nu prea stridenta, unul care sa se potriveasca bine in decorul camerei unde imi desfasor activitatea zi de zi. Optez pentru culoarea bej sau maro, model fotoliu de masaj Rokol Imperial 8900 Premium Deluxe 4D. Are 8 role de masaj, sistem de incalzire cu role ceramice, perne de masaj multistrat, control inteligent prin Bluetouth si vine la pachet cu o tableta cadou, lucru de care orice om s-ar bucura. 



"Masajul Rokol

Principala inovație a fotoliului cu masaj RK8900 este faptul că se bazează pe teoria TCM conform căreia masarea celor 12 Meridiane ale corpului omenesc te ajută la îmbunătățirea circulației sângelui și activează funcționarea armonioasă a corpului între Yin&Yang.
Coordonarea dintre Yin&Yang este practic crucială pentru sănătatea corpului uman, iar menținerea echilibrului este principalul criteriu care stopează îmbolnăvirea.

Sistemul de masaj 4D oferă un masaj mai puternic, mai profund, mai precis
Bazat pe sistemul Rokol de masaj 3D, fotoliul Rokol 8900 dezvoltă tehnologia inovatoare de masaj 4D efectuând un masaj complet cu role inclusiv pentru zona șezutului. Sistemul de role se mulează perfect pe curbura corpului acest lucru fiind permis de ajustarea unghiului de masaj dar și a șinei de masaj.
Mașina de masaj 4D este o inovație în domeniu și este patentată cu numărul: ZL 2014 1 0582363.0"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu