miercuri, 28 septembrie 2016

Modernizare ascensoare

Va povesteam eu pe un alt blog ca vecinii meu au luat inteleapta decizie de a renova totul pe scara blocului, de a repara ceea ce este stricat, de a vopsi si zugravi peretii, usile, tocurile geamurilor etc. Am fost de acord, mai ales ca toata treaba se face din banii stransi la administratie deja, insa ne bucuram ca locuim in bloc cu patru etaje, ca nu avem lift, altfel ar mai fi fost o bataie de cap si cu modernizarea ascensorului. Dupace am gandit toate astea, mi-am adus aminte ca statul in online m-a ajutat sa aflu multe informatii, inclusiv faptul ca exista o firma, MP Ifma, care ofera celor interesati servicii decea mai buna calitate la modernizare ascensoare, la preturi fara concurenta. Firma dispune de experti in modernizarea ascensorului, de echipamente specifice care sa faca totul usor si de o experienta indelungata in acest domeniu. Sincera sa fiu, mi-as dori sa pot spune despre absolut toate domeniile de activitate ca au macar un asemenea reprezentant care sa stie sa faca totul la cele mai inalte standarde calitatative, la preturi foarte bune si foarte rapid, nu doar cand vine vorba despre modernizare ascensoare.


La noi pe scara s-a luat decizia de a nu apela la un zugrav bun, caci ne-ar cere bani, asa ca toata lumea, cu mic, cu mare, trebuie sa iasa la zugravit, la vopsit, la curatat mizeria. Cumlea este ca totul e pe dos, ca la neoameni, incepand chiar cu faptul ca sambata si duminica au stat la spart de seminte in fata blocului, iar luni, cand toata lumea pleca la serviciu, vreo doi rataciti au decis sa inceapa lucrareade modernizare, apoi s-au suparat ca lumea nu iese cu ei odata afara. Mai oameni buni, noi avem serviciu, lucram in cursul saptamanii. De ce nu ati ales o zi din weekend pentru asa ceva? O intrebare la care inca nu am primit raspuns si probabil nici nu voi primi. Dar ma intreb ce faceau in cazul cand aveam la bloc si lift? Sa apucau tot singuri sa il repare, sa il modernizeze? Sau macar atunci apelau la experti?

"Analizăm starea ascensorului Dumneavoastră, realizăm undiagnostic corect, onest şi oferim o propunere de modernizare adecvată şi rezonabilă.
Avem o echipă excelentă care, împreună cu alţi parteneri, va pune în aplicare proiectul în mod rapid şi eficient. Depăşim aşteptările.
Identificăm posibile subvenţii şi vă ajutăm să aplicaţi pentru acestea.
Oferim acces la condiţii mai avantajoase de finanţareprin acorduri cu instituţii financiare." - MP Ifma


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu