miercuri, 28 septembrie 2016

Programe de contabilitate primara

Nu stiu daca v-am povestit vreodata, insa o fac acum. Sotul meu "le are cu numerele", adica mananca matematica pe paine, la micul dejun, si o viseaza noaptea, in somn. Pentru el, calcule de tot felul sunt lafel de simple pe cat de simplu mi se pare mie sa spal vasele. Uneori il intreb de ce nu s-a facut contabil sau de ce nu face macar acum un curs, mai ales ca exista softul de contabilitate primara Ciel Simplu, un program contabilitate primara gratuit foarte usor de intuit si de folosit. Din cate am inteles, astazi orice contabil utilizeaza un soft contabilitate primara si fiecare isi poate alege ce vrea din oferta de programe contabilitate primara existenta pe piata de profil. Sotul meu rade si imi spune ca el nu a invatat matematica de placere, ci numai pentru ca a cam luat bataie de la tatal sau, inginer de profesie si om care a visat ca fiul sau sa ii calce pe urme. Iata ca nu s-a intamplat, dar a reusit sa ii bage matematica in cap, lucru chiar chiar i-a fost si ii este util in viata, cu toate ca nu profeseaza nici o meserie la care sa aiba in mod special nevoie. 

Dar sa va dau un exemplu despre ceea ce inseamna matematica pentru sotul meu. In week end a venit la noi nepoata. E in clasa a VII si intalnise un exercitiu complex pe care nu reusea sa il rezolve sub nici o forma. Mihai si-a aruncat un ochi pe el si, fara sa puna mana pe foaie si pe pix, cum ar fi facut orice om normal, a spus dupa cateva secunde: aici exista o greseala, ar fi trebuit sa fie a in loc de b. Am verificat in carte. Copilul nu gresise la copiere. Am incercat sa rezolv exercitiul. Nu am reusit. Pana la urma sotul meu si-a facut mila de noi, a inlocuit acolo unde considera ca era o greseala de tipar si in cateva clipe ne-a dovedit ca a avut dreptate. 



Am insistat iar pe ideea ca trebuie sa faca contabilitate, ca exista programe contabilitate primara pe care sa le foloseasca si ca ar putea rotunji veniturile familiei tinand contabilitatea la firme mici. A ras si a spus ca, avand in fata un program contabilitate primara gratuit, un soft contabilitate primara, pana si eu as putea tine contabilitatea unei firme. :))

"CIEL Simplu – program gratuit de contabilitate primara si gestiune stocuriProgramul este GRATUIT!
Il poti descarca si utiliza atunci cand ai nevoie;
Se livreaza la cheie si contine o serie de configurari standard ce pot fi oricand modificate de catre tine;
Permite acces la toate functionalitatile de contabilitate si gestiune;
Poate fi utilizat pe termen nelimitat;
In plus, ca sa iti raspundem la posibilele intrebari, iti oferim cadou primul apel telefonic la echipa de Asistenta Tehnica – 021 9347."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu