marți, 2 februarie 2016

Fotograf profesionist Sibiu

Observ ca a aparut o noua moda, aceea de a ne numi fotograf profesionist doar pentru ca ne-am cumparat unaparat de fotografiat bun si am pozat catelul, purcelul, copilul si gradina bunicii. Probabil nici macar nu sunt prima persoana din blogosfera care remarca si semnaleaza acest lucru pe un blog. E usor sa ne impopotonam cu titluri pe facebook, ca doar nu ne intreaba nimeni daca e adevarat sau nu, nimeni nu ne cere dovezi, diplome sau vreun portofoliu. Toti putem fi fotografi profesionisti daca ne dorim, nu-i asa? Dar de ce mi-as pune un asemenea titlu, daca fac poze banale, daca nu am si ochi de artist, daca nu pot surprinde in imagini ceea ce altii si-ar dori sa vada, ceea ce altii ar aprecia cum se cuvine? Nu ar fi mai bine sa lasam un adevarat fotograf profesionist sibiu sa pozeze ceea ce este frumos si deosebit in Sibiu? Va rog sa intrati pe linkul din propozitia anterioara. Veti descoperi niste fotografii de vis, fotografii care va vor purta parca intr-o alta lume, mai calda, mai buna, mai frumoasa. Pe mine m-au impresionat la maxim si tare mi-am dorit sa le arat si altora ce inseamna cu adevarat un fotograf profesionist din Sibiu.

Poate ca ma veti intreba de ce neaparat Sibiu si nu un alt oras. Raspunsul meu este foarte simplu: am intalnit in aceasta dimineata pe facebook o pagina a unui domn care isi spunea fotograf profesionist si care era din Sibiu. Postase acolo peste 1000 de poze. Poze banale, sterse, neclare, poze care nu transmiteau absolut nimic. Cum sa te numesti fotograf profesionist si sa pozezi gura de canal, steagul fluturand pe nu stiu ce cladire, un copil stand cu spatele, un pahar de plastic in care a mai ramas putina cafea? De ce ai face asa ceva? Pe cine intereseaza, mai ales ca nu le-ai surprins din cine stie ce unghi misterios sau miraculos, nu ai transmis nimic si, de fapt, nici macar nu ai reusit sa faci o fotografie buna, clara, de profesionist? Din acest motiv am vrut sa vedeti si o altfel de pagina, pagina unui om care nu face poze banale, ci pune emotie in fiecare imagine pe care o surprinde. Un adevarat fotograf profesionist, un om cu mana si suflet de artist, un om care poate sa redea cu exactitate ceea ce vede si mai ales ceea ce ochiul uman nu reuseste sa surprinda din prima clipa. Face fotografii pentru nunta. Pana acum, toate miresele s-au aratat extrem de incantate de rezultat. Nuntile lor au fost imortalizate pe veci in niste fotografii de poveste, uluitor de romantice, de vesele, de frumoase. Fotografii artistice facute de un fotograf profesionist. Se aude, Sibiu?

Retineti un nume: jadoris.com! Daca va doriti niste poze cu adevarat deosebite, daca va cautati un fotograf profesionist pentru nunta, botez, logodna sau orice alt eveniment important din viata voastra, apelati cu incredere la omul care sta in spatele aparatului de fotografiat pe jadoris.com. Va garantez ca nu veti avea nimic de reprosat, nimic de regretat. Asta consider eu ca inseamna un fotograf profesionist. 

"Suntem Adina si Andrei, fotografi nunta, un tanar cuplu indragostit de fotografie si de frumos. Ne place sa spunem povesti, insa fara cuvinte, doar cu ajutorul fotografiilor noastre si ne bucuram de fiecare poveste ca si cand ar fi povestea noastra". 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu