joi, 2 iunie 2016

Cofetaria Cofe TicTac din Bucuresti

Zilele trecute s-a intamplat sa avem putina treaba prin capitala tarii, ocazie cu care am si colindat putin orasul, pentru a vedea ce s-a mai schimbat in bine, dar si in rau. Am vazut multe cladiri cu o arhitectura absolut deosebita lasate in paragina, parca nebagate in seama de nimeni dintre cei responsabili cu conservarea lor. Am vazut parcuri bine ingrijite, pline de verde si parfumate cu diverse feluri de flori primavaratice. Dar cel mai mult ne-a incantat cofetaria Cofe TicTac, locul unde ne-am oprit cand am terminat toate treburile prin Bucuresti. Din cate am inteles, aceasta cofetarie din capitala a aparut in urma cu foarte multi ani ca o mica afacere de familie si in timp s-a dezvoltat datorita faptului ca a oferit clientilor sai respect, calitate, o atmosfera calda si, poate cel mai important lucru, produse naturale. Am gustat acolo niste dulciuri cum nu mai mancasem in viata mea. Un gust deosebit de bun, o prezentare care i-ar fi facut invidiosi pana si pe participantii la master chef, totul proaspat si apetisant. Singurul nostru regret este ca nu avem si la Ploiesti o cofetarie care sa semene cu cofetaria Cofe TicTac din Bucuresti. Sau poate ca este mai bine asa, ca sigur as lua proportii foarte repede mancand prajiturile lor. Dar ce viata frumoasa si fericita as avea, nu-i asa?

Pentru cei care doresc sa afle mai multe despre cofetaria Cofe TicTac din Bucuresti, recomand sa intre pe linkul de mai sus sau, daca au incredere in cuvintele mele, sa mearga direct la fata locului, sa guste produsele proaspete preparate din ingrediente naturale, sa se bucure de atmosfera calda si intima de acolo, sa traiasca o clipa dulce, aromata si linistita alaturi de persoane dragi. Cofetaria Cofe TicTac din Bucuresti este situata pe Str. Constantin Brâncuși, Nr. 11, Sector 3, București si are program de la ora 9 dimineata si pana la ora 21 (desigur, seara). Pentru orice alte informatii puteti folosi unul dintre numerele de telefon (021)324-9554 sau (072)245-9539, iar pentru cei bine familiarizati cu internetul las si o adresa de e-mail: contact@cofetictac.ro. Noi am fost acolo, am mancat dulciuri din mai multe feluri, ne-au placut foarte mult si promitem sa trecem pe acolo ori de cate ori mai ajungem prin Bucuresti. In plus, m-am decis sa scriu pe blog pentru ca si prietenii mei sa afle de existenta cofetariei Cofe TicTac din Bucuresti.

"Cofetăria TicTac a apărut in '98 ca o mică afacere de familie și a încântat de atunci gusturile tuturor vizitatorilor care i-au trecut pragul.

Am reușit să ne fidelizăm vizitatorii, care se întorc de fiecare dată mulțumiți, chemați de atmosfera caldă și de gustul deosebit al bunătăților noastre. Ne păstrăm promisiunea față de vizitatorii noștii de a le oferi de fiecare dată produse delicioare, proaspete făcute din îngrediente naturale.

De-a lungul timpului, am avut plăcerea de a contribui prin produsele noastre la mii de evenimente speciale din viața clienților noștrii și să legăm prietenii frumoase."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu