marți, 21 iunie 2016

Fototapet personalizat

Ne cautam gresie pentru sufragerie. In magazinul unde am intrat am dat peste o reclama la fototapet personalizat si mi-am amintit cat de tare imi doream in copilarie sa am in dormitor tapet autoadeziv care sa reprezinte o padure prin care sa susure (in imaginatia mea) un izvor de clestar, asa cum vazusem eu la un vecin de bloc. Parintii mei nu au fost de acord pe atunci. Nu stiu daca au refuzat din cauza preturilor pe care le avea un tapet autocolant sau pentru ca nu le placea. Cert este ca anii au trecut, iar eu am uitat cat de mult imi dorisem, la un moment dat, sa am in camera foto tapet. De cum am vazut ca exista posibilitatea de a comanda fototapet personalizat de la HeadPrint, m-am decis sa imi aranjez macar un perete din dormitor, insa de aceasta data gandurile nu mi s-au mai indreptat catre padurea cu izvorul sau cristalin, ci catre marea agitata pe care se leagana un vapot batran, condus cel mai probabil de o banda de pirati plecati in cautarea unor comori. Am deja o poza pregatita si sper sa fie suficient de buna pentru a realiza din ea un tapet printat care sa rupa gura targului, cum ar spune una dintre matusile mele.


Am de gand sa imi cumpar o busola desteapta si neaparat o roata de lemn care sa semene a carma de vapor pentru a face ca peisajul sa para cat mai real. Sincera sa fiu, la multe visez eu si sper ca intr-o zi sa le pot vedea realizate. As mai avea nevoie de un navod pescaresc si de timp pentru a crea diverse ornamente din scoicile pe care mi le-am adus de la mare zilele trecute. Cand toate astea vor fi realizate, sunt convinsa ca vreo doi dintre prietenii nostri tare ma vor mai invidia, caci le place orice fel de tapet autocolant (si mai ales tapet foto pret mic) si ii atrage tot ceea ce tine de mediul marin. Daca doriti mai multe detalii despre foto tapet, tapet autocolant, fototapet personalizat, tapet printat, tapet autoadeziv, tapet foto pret, intrati pe linkul de mai sus. 


"HEADPRINT - PRODUCTIE PUBLICITARA SI PRINT INDOOR/OUTDOOR/DIGITAL.
De peste 10 ani impanzim tara cu produse de calitate de productie publicitara si print. Mii de clienti au apelat la serviciile noastre si au ramas clienti fideli datorita relatiei speciale pe care o construim si pretuim cu fiecare client."


"Ai nevoie de ajutor cu grafica?
Ti-am pregatit o sumedenie de machete pentru a te ajuta cu formatarea graficii si daca totusi nu te descurci iti oferim si servicii de grafica si DTP.
Pe langa produse iti oferim si servicii!
Pe langa faptul ca suntem producatori, nu intermediari, iti oferim si servicii de consultanta, design, obtineri autorizatii, montaje si multe altele.
Contacteaza-ne pentru sfaturi utile!
Nu esti sigur ce produs sa alegi sau cum sa-ti pui ideea in practica mai eficient? Pentru asta suntem aici - suna-ne, viziteaza-ne sau trimite-ne un e-mail."
Fototapet-ul decorativ personalizat este un tapet de inalta calitate cu textura asemanatoare tapetului din comert care se imprima la o calitate fotografica.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu