joi, 9 iunie 2016

Oferte vacanta Corfu Grecia 2016

Ne-am decis intr-o clipa s mergem la mare, sa ne relaxam cateva zile departe de grijile cotidiene, de tot ceea ce ne oboseste in timpul anului. Afland ca nu mai este voie cu caini pe plaja, in prima clipa ne-am spus ca vom mai pune niste bani deoparte si vom alege sa facem un Sejur Corfu Grecia 2016. Stiam deja ca pe TUI TravelCenter putem gasi oricand Oferte vacanta Corfu Grecia, asa ca nu ne-am facut prea multe griji. Apoi ne-a venit ideea de a merge pentru cateva zile pe litoralul nostru, sa ne acomodam cu caldura si sa ne odihnim departe de cainele care ne scoate de cateva ori pe zi din casa. Va ramane la o pensiune canina de aici. Habar nu am cum e prin alte tari, asa ca astept informatii de la voi: daca in august prind ceva oferte Corfu Grecia si ma decid sa mai profit de un sejur, oare pot lua cainele cu mine? In Corfu Grecia 2016 e oare voie cu caini pe plaja? Sau va ramane iarasi singurel, ascuns intr-o pensiune? Va spun sincer ca am visat intreaga iarna ca vom urmari permanent diverse Oferte vacanta Corfu Grecia si vom merge cu cainele prin nisipul alb, fierbinte, ne vom balaci in apa limpede si vom face mii de poze. 

Ce ar insemna pentru mine o vacanta in Corfu Grecia 2016?
Probabil mai mult decat imi pot chiar eu inchipui in acest moment. Ar fi incununarea unor visuri facute in zilele geroase, cand ma scoatea cainele din casa la prima ora a diminetii, facand sa imi inghete si sufletul in mine. Ar insemna probabil cea mai frumoasa vacanta din viata mea, una la care dintotdeauna am visat. Pe site-ul TUI TravelCenter chiar exista oferte Corfu Grecia. Trebuie doar sa mai punem niste bani deoparte si sa reusim sa mai punem mana pe cateva zile de concediu. Pana atunci mergem sa vizitam litoralul nostru, caci nu l-am mai vazut de vreo zece ani si ne-ar fi greu sa comparam ceea ce este la noi cu ceea ce este in Corfu.

"TUI TravelCenter vine cu o noua directie si propune sa facem impreuna un pas mare dinspre "Vacanta pentru toti" inspre promisiunea individuala a unei "Vacante pentru tine"! Produsele noastre variate servesc drept proba pentru aceasta promisiune de brand!
Grupul Eurolines crede ca este nevoie de o retea de agentii de turism in care notiuni ca siguranta pachetului turistic vandut si personalizarea vacantei sa nu fie concepte fara continut, ci sa se traduca printr-o consultanta de calitate in momentul cumpararii pachetului, prin oferirea celei mai largi palete de destinatii si hoteluri in exclusivitate si prin garantarea unei vacante in adevaratul sens al cuvantului.
Brandul care reuneste toate beneficiile nr. 1 mondial in Romania este TUI TravelCenter, prin Eurolines Romania.
TUI este viitorul, nu numai pentru servicii sigure si de calitate, dar mai presus de toate pentru individualitatea si diversitatea ofertelor."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu