vineri, 15 iulie 2016

Poveste cu saltele

Aceasta poveste cu saltele pat a fost, vreme de un an, confidentiala. A stat incuiata intre cei patru pereti ai dormitorului, ascunsa in asternuturi. Abia astazi, cand spiridusul din urechea dreapta mi-a soptit cuvintele magice: vezi oferta de saltele de pe Acaju.ro, m-am decis sa o scot la lumina, pe blog. Avea in dormitor un pat din lemn masiv, model vechi. Ocipa, nejustificat, o mare parte din camera, iar noi dormeam inghesuiti precum sardelele in conserve. Am decis sa renuntam la el si sa punem in schimb niste europaleti bine lacuiti, iar deasupra una dintre acele saltele ieftine de pe acaju.ro (daca vreti sa vedeti pret saltele, click pe linkul de mai sus). Tot intamplarea a decis pentru noi inj ziua cand cumnatul ne-a sunat pentru a ne intreba daca nu cumva vrem o saltea alba, uriasa. Normal ca voiam. Am renuntat pentru o vreme la ideea cu europaletii si am pus salteaua direct pe parchet. Ocupa aproape tot spatiul liber din dormitor, dar cui ii pasa? Avem loc mai mult decat am visat vreodata. Ca mai toate celelalte saltele pat, e foarte comoda si bine lucrata. 


Din pacate, trebuie sa renuntam la ea cat de curand si sa profitam de oferta de saltele ieftine de pe acaju.ro pentru a comanda alta. De ce, daca salteaua pe care o avem acum e buna? Aici e povestea care ne doare. Avand un pat atat de spatios, cainele si cele patru pisici din dotare si-au facut obiceiul de a dormi cu noi. Ne-a placut si inca ne place sa le stim aproape. Intr-o zi, dupa o deparazitare interna facuta cainelui, am avut neplacuta surpriza de a vedea ca bietul animal se simtea tot mai rau. In ciuda povestilor care se spun despre caini, ca pleaca departe de casa pentru a muri, el a ales sa sufere pe salteaua noastra. Am gasit-o uda, murdara, plina de tot felul de lichide eliberate din stomacul cainelui. Degeaba am spalat-o, degeaba o acoperim acum cu pleduri. Salteaua continua sa fie patata, urata, sa poarte semnele acelor zile de cosmar. Iata din ce motiv am ales sa ne uitam la pret saltele pe acaju.ro si sa comandam alta. 




"Serviciile pe care le oferim sunt:
Livrare oriunde in Romania, indiferent de valoarea comenzii tale.
Alegerea texturii si a culorii materialelor de acoperire la canapele si coltare, din sute de optiuni.
Deschiderea coletului la livrare, in prezenta curierului.
Retur gratuit imediat daca nu esti pe deplin multumit.
Plata cat mai simplu cu putinta: ramburs la curier, cu cardul pe site, cu cardul de rate fara dobanda, prin banca.
60 de zile GARANTIE DE RETUR, astfel ca daca nu esti pe deplin multumit, ai o multime de timp sa te razgandesti.
Intre 2 si 6 rate fara dobanda, prin cardurile de cumparaturi emise de BRD, RAIFFEISEIN, BCR, TRANSILVANIA, CREDITE EUROPE BANK, GARANTI BANK SI ALPHA BANK

Va multumim si asteptam punctul vostru de vedere la +40 0735900614 si comenzi@acaju.ro"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu