marți, 12 iulie 2016

Oferte de vacanta in 2016

Povestea noastra e simpla si sper sa va motiveze. Obositi de prea multa munca si plictisiti de orasul prafuit, visam sa ne oferim cateva zile de relaxare departe de grijile cotidiene, deaprte de obligatiile de zi cu zi, departe de tot. Dar de unde bani pentru o vacanta reusita? ne intrebam privindu-ne cu tristete. Am cautat pe internet oferte de vacanta in 2016 si am gasit numai vacante la preturi de-a dreptul astronomice pentru bugetul nostru. Desi activez in online de atatia ani, nu mi-am dat seama ca pe primele pagini apar site-urile care sunt mai bine optimizate, nu cele care chiar au oferte de vacanta convenabile la pret. Din acest motiv ne-am decis sa mergem la mare pe cont propriu. Am gasit cazare ieftina in statiunea Neptun si am mancat pe unde am apucat, pe la impinge tava, prin restaurante sau in camera dupa ce am facut cumparaturi la singurul magazin deschis in acea perioada (luna iunie, inainte de inceperea oficiala a sezonului). Abia zilele trecute am descoperit ca sunt site-uri care au oferte de vacanta in 2016 pentru Grecia la banii pe care noi i-am cheltuit in Romania. 

Daca doriti sa gasiti oferte de vacanta in 2016 la preturi cu adevarat mici, intrati AICI

Romania, Maroc, Germania, Grecia (pentru aproape toate insulele Greciei), Turcia, Dubai, Austria si multe alte destinatii de vacanta isi asteapta turistii cu niste preturi foarte bune. 

Noi am decis dintr-un impuls sa lasam totul in urma si sa ne oferim cateva zile de vacanta,
desi stiam ca la intoarcere nu vom avea nici macar cu ce sa umplem frigiderul. Dar nu ne-a pasat. Am hotarat ca pe timpul sejurului sa nu vorbim si sa nu ne gandim la datorii, la facturi, la greutati. A fost cea mai frumoasa vacanta din viata noastra! Ne-am chinuit putin la intoarcere din cauza ca nu mai aveam prea multi bani, insa amintirile adunate sunt inestimabile, asa ca am putut trece usor peste perioada de criza. Vara este prea scurta si e pacat sa o traim incordati, cu gandul numai la bani. De preferat este sa cautam oferte bune pentru vacanta, sa ne ascundem ochii incercanati de oboseala in spatele unor ochelari de soare, sa ne luam aparatul de fotografiat si sa plecam in lume, caci viata trece repede, iar vara si mai repede.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu