vineri, 15 iulie 2016

Uleiuri de motor

Toti cei care au folosit vreodata gama de uleiuri de motor Autohut s-au aratat a fi foarte multumiti de calitate si de preturi, motiv pentru care m-am decis sa scriu si pe blog, sa afle si altii, daca sunt in cautare de ulei de motor. Exista pe internet un site bine cunoscut printre cei care comanda des omline piese auto si uleiuri de motor. Se numeste Autohut si comercializeaza, printre altele, si ulei de motor. In acest moment exista pe site o promotie foarte atractiva. Ai pana la 15 % reducere la toata gama Castrol Edge. Pentru cei care, ca si mine, sunt cu pluta cand vine vorba despre masini, piese auto si uleiuri de motor, iata si cateva informatii utile:

"Ce rol are un ulei de motor?
Functia principala a acestor lubrifianti este de a reduce forta de frecare dintre piesele in miscare ale motorului, creandu-se astfel o pelicula de ulei pe suprafata de contact dintre acestea. Pe langa acest rol, uleiul de motor contribuie si la eliminarea caldurii rezultate in timpul arderii si a frecarii. Uleiul de motor se diferentiaza prin vascozitate sau SAE (5W30, 5W40, 10W40, 15W40 etc) si prin componenta (mineral - 15W40, sintetic - 5W40, semisintetic - 10W40).
Producatorii recomanda schimbul de ulei de motor la 10.000-15.000 km sau 1 an, oricare intervine prima."


Mie mi-a venit ideea de a scrie despre uleiuri de motor zilele trecute, cand am descoperit ca usa de la intrare avea yala defecta. Am ramas blocati in casa aproape o ora, caci nu reuseam sa mai invartim cheia in usa. Nu mergea nici sa demontam yala, asa ca eram plini de nervi si nu reuseam sa gasim nici o solutie. In acea clipa l-am intrebat pe sotul meu daca nu ar trebui sa ungem putin interiorul yalei cu niste ulei de motor. Era probabil ramasita unei amintiri de demult, din copilarie, cand toate usile se ungeau cu ulei ca sa nu scartaie. :)) M-a privit de parca innebunisem brusc si mi-a zis sa imi vad de blogul meu si de treburile de femeie, sa nu imi mai bah nasul unde nu imi fierbe "uleiul de masina". :)))



L-am ascultat si m-am intors la blog pentru a va spune unde puteti gasi ulei de motor, dar si care sunt avantajele daca va decideti sa comandati de la Autohut.
"De ce sa cumperi de la Autohut.ro?
· Transport gratuit pentru orice comanda peste 399 lei, indiferent de numarul de colete, greutate sau locatie
· Pentru orice comanda sub 399 lei transportul este 20 lei indiferent de numarul de colete, greutate sau locatie
· Toate produsele noastre beneficiaza de garantia oferita de producator
· Plata in rate fara dobanda la sediu sau online prin StarBT sau Card Avantaj
· Service auto propriu in Bucuresti
· Poti returna orice produs in pana la 30 zile si primesti garantat banii inapoi
· Consultanta profesionala oferita de personalul Autohut.ro
· Livrare prin curier in 24 de ore sau in aceeasi zi din showroom-ul nostru
· Magazin atestat Trusted.ro
· Datele personale sunt securizate prin Rapid SSL
· Singurul magazin online de piese auto care ofera plata online cu cardul."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu