vineri, 15 ianuarie 2016

Animatori pentru petreceri de copii

Ma uit la ceea ce inseamna in anul 2016 o petrecere pentru copii, compar cu ceea ce insemna pe vremea cand eram eu copil, si tot felul de regrete incep sa imi dea tarcoale. Nu pot spune ca nu am avut o copilarie frumoasa. Ar fi o ipocrizie din partea mea. Nu mi-a lipsit nimic. Ai mei au avut grija sa imi ofere tot ceea ce imi trebuia, ba chiar mai mult de atat de multe ori. Cu toate astea, de cand ma stiu am refuzat sa imi serbez ziua de nastere, sa chem copii in casa si sa fac mare petrecere. Poate ca de vina era timiditatea. Sau poate canu imi placea felul in care se desfasurau candva petrecerile. La ora pranzului soseau copiii. Fiecare dintre ei avea in mana un pachetel care continea, invariabil, o carte si un tricou sau o pereche de sosete. Preturile lor erau intotdeauna sterse cu pixul, caci nu era de bonton ca sarbatoritul sa vada cat a costat cadoul. Copiii erau imediat invitati la masa. Un aperitiv, uneori o friptura, apoi sosea momentul emotionant al tortului adus din frigider de mama sarbatoritului. 

Intrarea ei era solemna si se facea intr-o liniste incredibila. Puteai auzi musca, daca voiai. La un semn facut de cele mai multe ori de tatal sarbatoritului, copiii incepeau sa cante (pe cat mai multe voci :) ), Multi ani traiasca! Micutul sarbatorit se chinuia sa sufle in lumanari, in aplauzele celorlalti copii. Unele familii permiteau o ora sau doua de joaca dupa ce ne mancam felia de tort, altele ne trimiteau imediat acasa. Asta era toata petrecerea. Cand se incalzea atmosfera si copiii se acomodau cu casa, cu prezenta unor adulti si cu veselia de petrecere, eram trimisi acasa. Spre deosebire de acele zile, astazi copiilor li se ofera mult mai multe posibilitati de a-si petrece ziua de nastere sau orice alta sarbatoare. Au ocazia de a iesi in oras, unde exista o multime de moduri de a petrece frumos si a se distra, pot opta pentru o petrecere la sediul unei firme care pune la dispozitia doritorilor decoruri incantatoare, de poveste, ba chiar si animatori petreceri copii sau pot ramane acasa si pot chema la ei animatori pentru petrecere, daca li se pare mai comod. 

Cert este ca nici cadourile, nici petrecerile nu mai sunt ca odinioara si asta e un lucru bun. Nimeni nu mai merge la o aniversare cu o carte si un tricou impaturite in hartie (am uitat sa amintesc si de faimoasa felicitare scrisa de cele mai multe ori cu greseli gramaticale). Acum darurile pentru sarbatorit sunt diversificate, iar petrecerile, chiar daca nu dureaza cu mult mai mult, sunt foarte animate si aduc copiilor o bucurie uriasa. Animatorii pentru petreceri stiu sa isi faca treaba asa cum trebuie, transformand o petrecere banala intr-una de neuitat. Exista jocuri interactive pentru copii de toate varstele, pictura pe fata (sunt superbe, nu-i asa?), modelaj de baloane, muzica, dansuri, transport pentru copii, recuzita pentru ca cei mici sa poata intra "in poveste" si sa se simta pentru cateva ore pe taramuri de basm. 

"Iti oferim cele mai noi idei si programe de divertisment pentru copii, animatori, invitatii si decoratiuni pentru petreceri copii, locatii de petreceri si o echipa de profesionisti.Fie ca organizezi aniversarea copilului tau, un party pentru copii in familie, un eveniment de companie sau orice tip de eveniment pentru copii, Infinity Events este partenerul tau de distractie."

"PERSONAJE DE IARNA - include jocuri interactive pentru toate varstele, modelaj de baloane, pictura pe fata, recuzita,toate consumabilele pentru toti copii prezenti,muzica si dansuri,transport (Mos Craciun, Craiasa Zapezii, Craciunite, Spiridusi-Elfi, Reni Om de Zapada,Ingeras,etc) - DE LA 80 lei/ora"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu