luni, 18 ianuarie 2016

Magazinul adrenco.ro

Suntem in plina renovare a casei si deja cunoastem toate magazinele din oras si de pe net din care pot fi cumparate materialele necesare unei asemenea lucrari. Pentru ca suntem o familie total atipica, dupa spesele prietenilor nostri, am inceput renovarea imediat dupa Craciun si inca nu am terminat-o. In parte pentru ca avem si alte treburi importante de facut, in parte pentru ca suntem puturosi, iar in parte pentru ca e nevoie de bani atunci cand vrei sa faci schimbariprin casa. Noi facem totul asa cum ne vine pe moment si nicidecum dupa un plan prestabilit pe care sa il urmam orbeste. De exemplu, zilele trecute am plecat prin oras sa ne uitam dupa niste gresie si ne-am intors acasa cu vopsea lavabila si o vaza draguta de pus in biblioteca. Probabil va dati seama cam cum stau treburile in casa noastra. Ieri planuisem sa dam cu vopsea lavabila pe holul de la baie, acolo unde am facut o noua aerisire ce comunica cu subsolul. In schimb, am ales sa jucam pana tarziu in noapte rentz cu niste prieteni. dar stim exact de unde ne putem comanda materiale de constructie si finisaj pentru perioada urmatoare. E vorba despre magazinul adrenco.ro, ca sa nu mai iesim din casa. In acest fel ne asiguram si ca nu ne lasam tentati de alte lucruri de prin magazine si cumparam strict ceea ce ne trebuie.

Nu mai tin minte daca am scris pe blog ca avem de gand sa renuntam la parchet in sufragerie si, in shcimb, sa punem niste gresie care sa nu fie alunecoasa (imi scapa numele ei acum). Parchetul pe care il avem e urat, vechi, degradat, asa cum era candva parchetul prin casele oamenilor. E drept, tine cald, insa pe alocuri a fost ros de caine. Prin unele zone e patat, iar pentru a-l rascheta, luctrui si lacui ar trebui sa dam o multime de bani. In plus, nimeni nu ne poate garanta ca il vom putea pastra prea mult timp curat si frumos, cu atatea animale in casa. Nu vrem nici sa cumparam parchet laminat, caci ar aluneca pisicutele si cainele cand s-ar alerga prin casa, iar operatiile facute la cabinetul veterinar sunt foarte scumpe. Solutia care ne ramane? Sa punem gresie in sufragerie. Problema este ca nu ne intelegem asupra modelului, motiv pentru care eu le-am sugerat alor mei sa impartim sufrageria in trei parcele egale si fiecare dintre noi sa isi puna "pe pamantul pe care il detine" gresia care ii place. Eu am vazut un model ce imita pietrele de rau. Par aproape naturale. Sotul meu vrea tot piatra, dar d-aia colorata in mai multe nuante, cum este cea cu care se placheaza la exterior casele, iar copilul ar dori ceva clasic, care sa nu socheze musafirii. Ne acordati si noua niste sfaturi in legatura cu gresia?

In schimb, va aratam si noi de unde ne vom comanda diversele materiale care trebuiesc atunci cand te decizi sa pui in casa gresie, sa zugravesti sau sa repari cate ceva. Nu uitati, magazinul adrenco.ro va asteapta cu o multime de solutii. 
"Ce iti ofera magazinul online Adrenco.ro? Produse la cel mai bun raport calitate-pret, ale celor mai cunoscutemarci din domeniu, ce se incadreaza in categoriile: tencuiala decorativa, finisaje decorative, vopsea lavabila de interior, vopsea lavabila de exterior, amorsa, lac pentru lemn, grund, email, adeziv, glet, chit de rosturi, pasta de imbinare,tencuieli, sapa, mortar, polistiren si accesorii termosistem."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu