joi, 21 ianuarie 2016

Monitoare led de calitate

Mult timp nu am dat nici o importanta monitorului in care priveam cand scriam pe blog, cand citeam o carte sau un articol, cand ma uitam la fotografiile postate pe facebook de prietenii mei. Credeam ca e acelasi lucru daca ai un monitor de tip vechi, unul dintre primele tipuri aparute sau niste monitoare led de calitate, cum aveau prietenii baiatului mei. De cate ori veneau pe la noi se mirau de monitoarele noastre antice si ne intrebau cum de mai putem vedea ceva pe ele, cum de nu ne deranjeaza si nu ne enerveaza felul in care distorsioneaza imaginile. Neavand cu ce sa comapr, le spuneam ca imaginile sunt ok, ca le vad bine si ca ma multumesc cu harbul meu de monitor. Asta pana in ziua cand unul dintre acesti baieti s-a decis sa isi schimbe monitorul led de calitate pe care il avea cu unul de o calitate net superioara. I-a facut baiatului meu cadou monitorul ramas pe liber. Atunci am vazut cat este de mare diferenta dintre un monitor vehci, antic si de demult (hi, hi, nu e greselaa, ci doar gluma aceasta repetitie) si acele monitoare led de calitate despre care imi tot vorbisera ei.

In sfarsit, puteam distinge si eu personajele care misunau de zor in jocul de LOL pe care il juca baiatul meu, puteam vedea clar armele pe care le foloseau si exploziile nu mai pareau doar pete de culoare, ci aveau contur clar. Aha, deci asta inseamna sa ai un monitor bun. Reusisem sa inteleg, in sfarsit, ca degeaba ai un calculator foarte bun, care se misca bine si e puternic, daca privesti totul printr-un monitor vechi, uzat, depasit de tehnologie. Ce mai puteam face, decat sa imi doresc si eu un monitor bun, de calitate, care sa nu imi mai oboseasca ochii si sa nu imi mai distruga vederea? V-am spus oare ca mai e putin si se implineste un an de cand mi-am facut ochelari pentru citit, din cauza ca monitorul acela antic mi-a zapacit vederea? Daca nu v-am spus pana acum, iata ca ati aflat. Va pot oferi si un sfat, gratis: nu va zgarciti la bani si nu va lasati amagiti de ideea ca toate monitoarele sunt la fel. Nu este deloc adevarat. Exista monitoare bune, de calitate, si exista monitoare proaste, care distorsioneaza imaginea initiala si care, in timp, pot ajunge sa distruga vederea. 

Daca doriti sa puteti citi o carte, un articol de blog, daca doriti mai ales sa va jucati jocuri moderne, asa cum se joaca baiatul meu, sub nici o forma nu folositi un monitor vechi, al carui timp a trecut atunci cand pe piata au aparut monitoare led de calitate. Faceti un efort financiar (nici macar nu sunt foarte scumpe aceste monitoare) si cumparati ceva buncare sa va ajute sa vedeti "omuletii din league of legends" si armele pe care acestia le folosesc. Nu va distrugeti vederea pentru nimic in lume! Aveti grija de ochii vostri, in primul rand renuntand la monitoarele de tip vechi, atat de grele, de masive, de urate si de nepotrivite anului 2016. Mai ales dcaa aveti obiceiul de a va petrece o mare parte din zi cu ochii in monitor, trebuie sa tineti cont de sfaturile mele si sa va oferiti tot ceea ce este mai bun, in acest caz un monitor led de calitate.
Profit de aceasta ocazie pentru a va recomanda sa va aruncati un ochi si pe aceste Calculatoare second hand hexa core, care au niste caracteristici excelente si preturi bune. La noi in casa deja se discuta intens despre cum sa aranjam lucrurile in asa fel incat sa cumparam unul dintre aceste calculatoare second hand hexa core. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu